آیا دیالیز یا پیوند کلیه تنها راه درمان مرحله 5 نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا دیالیز یا پیوند کلیه تنها راه درمان مرحله 5 نارسایی کلیه

برای هر بیمار به بیماری کلیوی، آنها واقعا رنج می برد زیادی و آنها می خواهم با نرمال و یا با کیفیت بالا از زندگی زندگی می کنند، به طوری که آنها دیالیز یا پیوند را انتخاب کنید برای از بین بردن درد خود را. اما دیالیز یا پیوند کلیه تنها راه برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه است؟

آیا دیالیز به طور منظم می تواند سموم مولکول کوچک مانند کراتینین، اسید اوریک، اما بسیاری از متوسط و سموم مولکول های بزرگ می تواند با همودیالیز حذف نمی شود حذف خواهد شد. در حالی که کسانی که سموم مولکول میانه و بزرگ می تواند آسیب جدی ترین به کلیه های شما را، و این تنها دلیل اصلی این است که چرا شما رد بعد از پیوند و به همین دلیل رد حاد که در پیوند اتفاق افتاده خواهد زندگی خود را threathen کردم.

همانطور که برای پیوند، آن را باید بهترین راه برای حل مشکل کلیه باشد. اما به دلایل بسیاری مانند چاقی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و غیره، بسیاری از مردم را نمی توان در لیست نامزد شده است. بنابراین، مردم می بدانم که آیا برخی از راه های دیگر برای کمک به آنها زندگی می کنند بهتر است.

در واقع، برخی از راه های موثر برای حل این مشکل وجود دارد. در بیمارستان ما خواهد روش تصفیه خون comphrehensive را برای کمک به حذف میانه و بزرگ سموم مولکول از خون خود را، و سپس با استفاده از طب چینی گیاهی برای از بین بردن ایمنی عوامل التهابی که واریز در کلیه ها و رعایت روی دیوار رگ خون خود را. آن را به یک محیط داخلی تمیز برای کلیه ارائه و در آخرین به تعمیر تابع آسیب دیده کلیه از طریق طب چینی ترکیب با سلول های بنیادی. فقط در این راه، عملکرد کلیه باقی مانده خواهد شد محافظت و عملکرد کلیه آسیب دیده تعمیر خواهد شد، به طوری که عملکرد کلی کلیه تواند بهبود یافته یا تضمین شده، در نتیجه بیمار می تواند پیوند کلیه جلوگیری و حتی دیالیز، خلاص شوید.

فرم بالا ما می دانیم که دیالیز یا پیوند است تنها راه برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه نیست، طب چینی می تواند درمان های جایگزین. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه خود نیاز دارند، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان ESRD، مرحله 5 نارسایی کلیه، دیالیز، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: